کسب و کار در اینستاگرام

کسب و کار در اینستاگرام

*راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام*
۰ از ۰ رای


توضیحات فارسی

راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام برای شروع کار با اینستاگرام خیلی هم دیر نیست و ارزشش را دارد حتی اگر موفق نشوید امتحانش کنید. اگرچه یک میلیارد کاربر اینستاگرامی فقط گوشه‌ای از قدرت این اپلیکیشن را نشان می‌دهد، اما بازاریابان هنوز لنگان لنگان در بازار به جذب مشتری مشغول اند. چرا که نه؟ از آنجا که این پلتفرم همچنان به ارائه ویژگی‌های خاص کسب و کارهای جدید می‌پردازد، شاید هیچ زمانی بهتر از الان برای شروع و ساخت یک صفحه در اینستاگرام نباشد. مزیت استفاده از اینستاگرم برای کسب و کار یا بازاریابی اینستاگرام این است که این پلتفرم به هیچ وجه برای یک برند خاص رزرو نشده است و همه می‎توانند از آن استفاده کنند. اگر شما یک کسب و کار مجازی دارید یا یک غول تجارت الکترونیک هستید یا شاید یک کسب و کار شخصی خود را دارید و سعی می‌کنید تا از موانع عبور کنید پس خوب توجه کنید.

مخاطبان در اینستاگرام در انتظار شما هستند چطور از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنیم؟ چه پستی در صفحه قرار دهیم؟ چرا کسی پست های مرا لایک نمی‌کند؟

با ما همراه باشید تا اصول کلی بازاریابی و کسب درآمد از اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.


توضیحات انگلیسی

راه های کسب درآمد از اینستاگرام برای شروع کار با اینستاگرام خیلی هم دیر نیست و ارزشش را دارد حتی اگر موفق نشوید امتحانش کنید. اگرچه یک میلیارد کاربر اینستاگرامی فقط گوشه ای از قدرت این اپلیکیشن را نشان می دهد، اما بازاریابان هنوز لنگان لنگان در بازار به جذب مشتری مشغول اند. چرا که نه؟ از آنجا که این پلتفرم همچنان به ارائه ویژگی های خاص کسب و کارهای جدید می پردازد ، شاید هیچ زمانی بهتر از الآن برای شروع و ساخت یک صفحه در اینستا گرام نباشد. مزیت استفاده از اینستاگرم برای کسب و کار یا بازاریابی اینستاگرام این است که این پلتفرم به هیچ وجه برای یک برند خاص رزرو نشده است و همه می توانند از آن استفاده کنند. اگر شما یک کسب و کار مجازی دارید یا یک غول تجارت الکترونیک هستید یا شاید یک کسب و کار شخصی خود را دارید و سعی می کنید تا از موانع عبور کنید پس خوب توجه کنید. مخاطبان در اینستاگرام در انتظار شما هستند چطور از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنیم؟ چه پستی در صفحه قرار دهیم؟ چرا کسی پست های مرا لایک نمی کند ؟ با ما همراه باشید تا اصول کلی بازاریابی و کسب درآمد از اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.


جزیيات بیشتر گروه نرم افزاری باران
تعداد دانلود +۶۰۰
حجم فایل ۴.۸۹ MB
نسخه ۱.۱.۱
کمترین نسخه iOS IOS 8.0
رده سنی + 9
قیمت نهایی رایگان
نظرات

نظری ثبت نشده