شغل وهمزاد مناسب شما

شغل وهمزاد مناسب شما

شغل وهمزاد مناسب شما
۰ از ۰ رای


توضیحات فارسی

همه ما به این برنامه در هر شرایط و هر سنی که باشیم نیاز داریم.

*** دیگر لازم نیست به موسسه ها کلی هزینه پرداخت کنید. بسیاری از شرکت های مهم دنیا در زمان استخدام از این تست استفاده می کنند.

توضیحات برنامه: افراد بر اساس 4 بعد(یونگ) زیر در 16 تیپ شخصیتی طبقه بندی شده اند. هر یک از ما در یکی از این دسته ها قرار می گیریم و بر اساس تیپ شخصیتی که در آن قرار گرفته ایم به بهترین اطلاعات زیر دست می یابیم 1- بهترین شغل مناسب ما 2- تیپ شخصیتی که بهترین رابطه را با آن برقرار خواهیم کرد 3- نقاظ ضعف ما در کار 4- نقاط قوت ما در کار 5-در چه شرایط محیطی می توانیم بهتر کار کنیم 6- افراد مشهور در دنیا که نزدیک به تیپ شخصیتی ما هستند 7- بهترین تفریحات در اوقات فراغت برای ما 8- شناسایی اینکه ما با دنیا چگونه تبادل و تعامل می کنیم 9-انرژی خود را به کجا هدایت می کنیم

این تست بر اساس 4 بعد شخصیتی انسان می باشد. 1- درون گرا (I) – برون گرا (E): این بعد بر مبنای چگونگی برخورد و تعامل ما با دنیا و اینکه انرژی مان را متوجه کجا می کنیم و از کجا انرژی می گیریم، تعریف شده است.

2-شمی (N)- حسی (S): اینکه اغلب به چه نوع اطلاعاتی توجه می کنیم و چگونه آنها را بدست می آوریم، این بعد را مشخص می کند.

3- احساسی (F)- فکری (T): بر اینکه چگونه اطلاعات خود را پردازش می کنیم و چگونه تصمیم می گیریم، دلالت دارد.

4- ملاحظه کننده (P)- داوری کننده(J): اینکه ما ترجیح می دهیم در شرایط سازمان یافته و با ساختار فعالیت کنیم یا استقلال بیشتری داشته باشیم، تعیین کننده این بعد است.

هم چنین با این تست می توانید با نقاط ضعف و قدرت دوستان و همسر خود بیشتر آشنا شوید و با شناخت بهتری که از هم پیدا می کنید روابط مستحکم تری ایجاد کنید

این تست معتربرترین و معروفترین تست دنیا می باشد و بر مبنای نتایج تحقیقات روانشناس مشهور سوئیسی، یونگ، شکل گرفت.


جزیيات بیشتر گروه نرم افزاری باران
تعداد دانلود +۲۲۰
حجم فایل ۹.۶۵ MB
نسخه ۱.۱.۱
کمترین نسخه iOS IOS 8.0
رده سنی + 9
قیمت نهایی رایگان
نظرات

نظری ثبت نشده